- PROFARM
- Po objednání
- Reklamace výrobku
Reklamace výrobku
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je.
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách.
-
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
CHOVSERVIS a.s. – PROFARM
Zemědělská 897
Hradec Králové
500 03
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list .
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujícími ověření reklamované vady, urychlíte tím vyřízení reklamace.
Jak postupovat když…
Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Uloženka: oznamte ihned na tel. 777 208 204.
- Geis/DPD: oznamte ihned na https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
- WEDO: https://www.wedo.cz/kontakt#reklamace
Jak postupovat
Kontaktujte nás a popište problém. Pracovník probere záležitost s dodavatelem a následně Vás bude kontaktovat. V případě řešení složitějších záležitostí Vám pracovním předá přímo kontakt na dodavatele a ten s Vámi problém vyřeší.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR. |
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet a to nejpozdějí do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. |
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s vedoucím (+420 604 212 325) bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- prostřednictvím emailu (předmět „Reklamace”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu. |
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha s Vámi sepíše reklamační protokol.
Je dobré vědět
- Jak funguje záruka na zboží?.
- Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
- Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá?
Seznamte se s reklamačním řádem. - Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.
Důležitý dokument ke stažení
Reklamační list (pdf, 140 kB) |